luni, 6 aprilie 2009

Statusuri amuzante

1 2 Pac a murit, Einstein a murit, nici eu nu ma simt prea bine
2 Ma masturbez, nu deranjati ca blowjobesc pe voi
3 Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
4 Foaie verde de bihor nu da mass ca dau ignore
5 Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine ..isi aprindea tigara..Doamne sa scap berea din mana nu alta
6 Buna, sunt un virus românesc, dar din cauza tehnologiei sarace din tara mea nu sunt în stare sa-i fac nimic calculatorului tau.
7 Te rog, fii dragut, sterge un fisier de-al tau si pretinde ca esti speriat
8 Fuck is good, fuck is funny, All the people fuck for money, if u think fuck is funny, Fuck yourself and take the money
9 Fiind baiet pe calc cutreieram / Si mainile-mi curgeau ca un izvor / pe tastaura ce s-o privesc nu-mi dor / Daca mai stau la calc inca o luna sigur am sa mor
10 A studia insteamna a te indoiesti de inteligenta colegului de birou.
11 Cel care se naste sarac si urat are mari sanse ca atunci cand o sa creasca. sa isi dezvolte ambele calitati.
12 A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta.
13 Invisible to Everyone cu iconita aia gri in stanga.
14 Alcoolul omoara incet incet……nu conteaza, nu ma grabesc.
15 Daca mi-ar suge Dracula sangele s-ar imbata
16 Eu imi fut viata ,viata ma fute pe mine,suntem un cuplu fericit si ne simtim bine
17 Cine rade la urma…nu s-a prins de gluma
18 Eu nu sufar de nebunie….ma bucur de ea in fiecare minut.
19 Pestele care lupta impotriva curentului moare electrocutat.
20 A gresi este omeneste…totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste.
21 De ce sa bei si sa conduci ….cand poti sa fumezi si sa zbori?
22 Pentru orice femeie dorita de majoritatea barbatilor exista cel unul deja plictisit de ea.
23 Incep sa gandesc sinistru despre prea multi bani,cu un zambet fals intr-un sicriu iar pe cruce sa-mi scrie "La multi ani!"
24 Daca o pasarica ti-a soptit ceva…..atunci inseamna ca ai inebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc.
25 Tund furnici chele…care se ofera ???

26 Nu va deranjati sa ma deranjati !!!

TBC = Tutunul Bucuria Copiilor!

- CMF = cand ma f**i!

- NPC = nu port chiloti!

- LOL = la o laba!

- PLM = plecat la magazin!

- FMM = frate mersi mult!

- STF = sa-ti traiasca familia!

- MS = ma sugi!

- Don’t love & cry... fuck and smile.

- Pe usa scria “femei”, si cand am intrat erau numai WC-uri

- Tanara, draguta ,blonda, sexy, fara obligatii, 90-60-90, picioare 1.20 m, plina de viata, patimasa, exotica, misterioasa, amatoare de senzatii tari, vand camion!

- Nu beau, nu fumez, nu injur, dar am o singura problema: mint :))

- Ce par frumos ai... pacat ca iti iese din nas!

- Cioc-cioc! - Cine-i ? - Berea ! - Intra !!!

- Cine vrea plictiseala??…. o dau gratis!

- Mama prostilor e mereu gravida!

- I`m the best so fuck the rest!

- Si marmota invelea marijuana in lenjerie intima sa poata trece granita...

- La inceput n-o iubeam, acuma o iubesc ca la inceput !!! 

- Chestia haioasa la acest status este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit. 

- Invata din greselile parintilor tai... foloseste metodele contraceptive… 

- Viitorul suna bine, pacat ca nu raspunde nimeni… 

- Iti fac cadou o matura ca sa zbori dreq din viata mea… 

- Vrei sa te dai putin mai incolo sa intru si eu online?

- De treci codrii de arama nu te costa nici un ban de treci pragul de la crama dai salariul pe un an...

- Nu fumati in pat, ca nici noi nu facem sex in scrumiera!

- Save energy... sleep at school! 

- Le stiu pe toate... da-s maritate!

- Doamne... fa-ma pasare sa ma pot caca pe toti... 

- Oglinzile nu pot vorbi... dar ce noroc pe tine prietene ca nu rad... 

- Unii barbati isi iubesc atat de mult femeile încât, pentru a nu le uza, se folosesc de femeile altora…

- Barbatii ar spune mai putine minciuni daca femeile ar pune mai putine întrebari...

- Esti frumoasa ca o stele, tu mi-ai rupt inima-n doi... toate sufletele mele bate pentru tu si noi...

- Mare e gradina ta doamne, si mereu isi muta gardul! 

- Inainte sa-l gasesti pe Fat-Frumos, trebuie sa saruti multe broaste.. 

- Iubeste-ti aproapele, dar sa nu afle nimeni...

- Valeu! vale! valeleu! mi-am scapat basca-n veceu!

- Viata e o curva. TU esti VIATA mea! 

- I`m 2 sexy for my brain, 2 sexy for my knowledge...

- Jigneste-ma pentru a-mi da forta de a te ucide

- Scriu la info (ca o am pe profa mea de info in lista)

- Membru al asociatiei nationale "darma-s-ar scolile"

- Utilizatorul mesingerului nu este momentan disponibil te rugam sa lasi un mesaj dupa buzzul dat de dumneavoastra...

- Barbatii sunt doar o prelungire a penisului

- Cine se trezeste de dimineata...casca toata ziua

- Cine rade la urma...nu s-a prins de gluma

- Mai am 3 zile si mor

- Fac baie... cu rechinii... nu cu rinichii chelule! cu rechinii

- Lasa ca daca vreau sa vb. te caut eu! 

- Hai sa dam mana cu mana............... sa facem mai multe maini!

- N-am status

- Ce status de ***** am!

- Ce status de ***** ai!

- Te uiti ca prostu' la statusu' meu 

- FOAIEVERDESOLZDEPESTEUITEPROSTUCUMCITESTE

- Scriu la info (ca o am pe profa mea de info in lista)

- Logica multor femei te sufoca prin lipsa ei.

- HO,ho, ho... cu bautul si mancatul ca ce e mult strica!

- Plecata cu sorcova

- Pap un mar, daca vedeti "idle" prea mult chemati salvarea, inseamna ca mi-a ramas maru in gat de la cat m-ati injurat

- Sufar de sindromul ladp/nft

- Inteligenta ma urmareste... dar eu sunt mai rapida

- Nu sunt complet inutila... cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.

- Ca sa-ti atingi obiectivele trebuie sa fii un visator... Asa ca nu mai pierde vremea, trimite totul la naiba si du-te sa te culci !

- Nu-mi dati sfaturi stiu sa gresesc si singura

- Ofer cucu salbatic de preerie...oferta limitata

- Pierdut tractor.

- Trebuie sa marturisesc, m-am nascut la o varsta foarte frageda. - Groucho Marx

- O pisica neagra taindu-ti calea inseamna ca animalul se duce undeva. - Groucho Marx

- Be cool cu 2 degete-n cur. 

- Plimb nasoale prin oras, scot in cluburi, la bairame, etc. Plata cu ora. 

- Esti analfabet? Scrie-ne azi si te ajutam pe gratis. 

- Service Auto. Ridicam si livram masina gratuit. Daca ne incerci o data, nu mai pleci in alta parte. 

- Masini uzate: De ce sa te duci in alta parte ca sa fii pacalit? Vino aici! 

- Cautam un om sa aiba grija de un lot de vaci care nu fumeaza si nici nu bea. 

- Inca din antichitate vampirii au fost blestemati sa suga sangele doar la fetele de peste 18 ani virgine ! In 1800 erau satui de atata singe . In 2008 mor de foame oameni buni ! MOR DE FOAME BIETII VAMPIRI ! 

- Daca de la inot se slabeste, unde gresesc balenele? 

- Nu-mi da-ti sfaturi, stiu sa gresesc si singura! 

- Scriu la mate (ca o am pe profa mea de mate in lista). 

- Sunt cel mai fericit om, dar nu o spun, e prea dur pt ceilalti.

- Cine se trezeste de dimineata... casca toata ziua. 

- Cine rade la urma... nu s-a prins de gluma. 

- Dus cu pluta. Revin pe conducta. 

- A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta. 

- Maine ma bat cu Zmeul. 

- M-am dus sa iau paine ! Daca nu ma gasiti cautati-ma la oua ! 

- Einstein a murit... Newton a murit... Nobel a murit... si nici io nu ma simt prea bine. 

- I'm not crazy, ask mr bunny..and mrs dodo here.. 

- Psihologul mi-a spus ca sunt nebuna, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat. 

- Levitez cu capacul de toaleta 

- Speri la hentai cu bosketzi in bonsai? 

- Nu lua niciodata un somnifer si un laxativ in aceeasi seara. 

- Caut mobilul crimei sa dau bip. 

- Spatiu liber destinat publicitatii.. datzi un buzz pt informatii suplimentare. 

- Daca ma vezi, nu ma atinge, daca ma atingi, nu ma saruta, daca ma saruti, nu ma f**e, daca ma f**i... nu te opri. 

- Viata e un joc de kkt... dar macar are grafica buna. 

- Nu sunt complet inutil... cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.


- Doar azi sunt available, asa ca nu ratati sansa sa vorbiti cu un superstar international!

 Vreau sa am parte de o moarte linistita precum a avut bunicul meu, dormind - nu tipand ca pasagerii din masina sa. 

- Se stie viteza luminii; dar care o fi cea a intunericului?

- Femeile nu vor fi niciodata la fel de stralucitoare in cariera precum barbatii, pentru ca nu au neveste care sa le sfatuiasca. 

- Orice ar fi: nu am facut-o eu!

- Munca nu a omorat niciodata pe nimeni, dar de ce sa te risti?

- O atitudine pozitiva poate ca nu rezolva problemele tale, dar va enerva destule persoane cat sa merite efortul.

- Nu, nici un status inteligent astazi.

- Daca ma vedeti maine la scoala, sa stiti ca n-am reusit. 

- PC-ul meu are ora de sex.

- Plecat in Rusia.Revin! 

- Pentru un singur lucru m-as desparti de ea: daca m-ar prinde cu o alta femeie. Nu as suporta asa ceva! - Steve Martin

- Un cuvant scurt pentru contraceptie orala: i-am propus unei fete sa faca sex cu mine si mi-a spus "Nu!" - Woody Allen

- Nu este vorba ca ma tem de moarte, ci pur si simplu nu vreau sa fiu acolo cand se intampla asta. - Woody Allen

- Cred ca sexul este un lucru minunat intre doua persoane. Intre 5, e fantastic! Woody Allen

- Iubirea este raspunsul; dar cat timp astepti raspunsul, sexul ridica destule intrebari interesante. - Woody Allen

- Nu vreau sa devin nemuritor prin munca mea, ci prin a nu muri. - Woody Allen

- Sunt foarte mandru de ceasul meu de aur. Bunicul meu, pe patul de moarte, mi l-a vandut. - Woody Allen

- Cel care zambeste atunci cand ii merge prost a gasit deja pe cine sa dea vina. - Robert Bloch 

- Niciodata nu lua viata in serios! Oricum nu iese nimeni in viata din ea...

- Nu exista intrebari stupide, ci doar oameni prosti.

- Dragostea este precum razboiul: usor de inceput, dar greu de sfarsit.

- Toate generalizarile sunt false, inclusiv asta.

- Intotdeauna sa-ti amintesti ca esti unic, ca toata lumea, de altfel.

- Drumul spre succes este intotdeauna in constructie.

- Sexul este natura, asa ca voi petrece ceva timp in mijlocul naturii.

- Toate femeile sunt bune - bune de nimic sau bune de ceva. - Miguel de Cervantes

- Singurul mod in care iti poti face pc-ul sa mearga mai repede este sa-l arunci pe fereastra. - Robert Paul

- I-am spus psihiatrului meu ca toata lumea ma uraste; mi-a spus ca este imposibil, inca nu m-a intalnit toata lumea. - Rodney Dangerfield

- Trebuie sa fii in forma. bunica mea a inceput sa alerge cinci mile pe zi cand avea 60 de ani. Are 97 acum si habar nu avem unde este. - Ellen DeGeners.

- Am inceput sa vand mobila pentru a trai. Problema este ca era a mea. - Les Dawson

sunt punctual ca moartea

Nimeni nu moare virgin…viatza ne fute pe totzi!!!

Uneori, un picior in cap spune mai mult decat 1000 de cuvinte.

Da asta este viata mea, este si buna si rea, da e mai buna fara tine in ea……

In bere e putere , In vin e sanatate , In cognac e distinctie, iar in apa sunt microbi…

Stire de ultima ora: Posta Romana a retras de pe piata timbrele cu DINAMO deoarece oamenii nu mai stiu pe ce parte sa scuipe

Logica multor femei, te sufoca prin lipsa ei

Unde-s doi placerea creshte…

Frek menta on-line !

Mai available ca oricind !

Sunt sofer pe Mercedes…

Viata e ca parul de la c*r , scurta si plina de ca*at

Fa-ma Doamne ce n-am fost … padurar shi sef de post !

Pentru moment , abonatul nu poate fi contactat… reveniti!

Manc, nu vorbesc cu gura plina…

Mash duce sa ma`ntorc…

Please wait…

Cu ocazia zilei internationale a copiilor strazii, va urez un sincer ” La Multi Ani!!!

Am luat o razna… promit sa o dau inapoi

Ce statusuri aveti fratilor , v-ati facut cu totii filozofi ?
1. 1f u C4n r34D 7h1s u r34lly n33d 7o G37 l41d

2. Nu beau, nu fumez, nu ma droghez, nu-mi insel prietena, dorm de la 22 la 6, sunt foarte cuminte. Dar si cand ies din puscarie…

3. Bate si ti se va deschide… proces penal

4. evita mahmureala/ ramai beat

5. vino mama sa ma vezi, muncitor la spatii verzi, c-am furat si eu ceva, si m-a prins politia


6. bag p|_|!a in ea de viata;are careva un prezervativ?

7. Hopefully this message will distract you long enough for me to steal all your money. Thank

8. Nu fumati in pat. Ca nici noi nu facem sex in scrumiera.

9. Nope, no wise status today

10. shit happens… .every fucking day….and you know what? somedays, twice a day!

Status amuzant, bonus: save energy, sleep in school

1. psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat

2. viata e un joc de cacat … dar macar are grafica buna

3. daca intr-o zi femeia pe care o iubesti iti e infidela si-ti trece prin cap sa te arunci de pe balcon, adu-ti aminte ca ai coarne, boule, nu aripi !

4. virusu’ pacii o dat peste compu meu si mi-o sters toate manelele

5. Meci. E dinamo, deci ma puteti deranja.


6. Poimaine se implinesc 2 zile de cand nu mai fumez

7. Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine ..isi aprindea tigara..Doamne sa scap berea din mana nu alta

8. Not Under Your Desk

9. plecat cu 10 passaturi , sunt sofer de tir

10. Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa le aruncati pe fereastra.
1. Fac cinste plateste vecinu!

2. Ma joc cu o grenada…psst… mi-a cazut cuiul pe jos…

3. Pauzele lungi si dese… cheia marilor succese!

4. Noaptea am cosmaruri pentru ca dor cu tine in pat!

5. Du-te lent si vino tare pentru mine n-ai valoare!!!


6. Ma tot uit la prezentari de moda dar niciodata nu vad pe strada asa ceva…

7. Mi-am luat oglinda sa imi vad avataru…

8. Nicaieri n-ui ca acasa dar mai bine-i la HOTEL !

9. Mersul la biserica nu te face credincios, asa cum statul intr-un garaj nu te face masina…

10. Foaie verde magheran/M-a facut mama spartan!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu